click.click.click

Monday, July 18, 2011

changes by changes.....

hidup ni, kite lalui banyak sgt perubahan..
dari baby bru lahir da jadik besar pnjg,
dari bole ditimang2, smpai xleh ditimang2... klu timang gak... ahhh, sempuuttt... hehe
dari blaja nk sebut + tulis a.b.c skrg da bole tulis blog..
dari cinte monyet, skrg entahlaa... 
dari men kejar2 dulu ngan dak2 laki, skrg da segan.. *mksdnye: jd lbey mtg r..
dari men masak2 tanah dlm cebok, skrg da masak kt dapo..
dari jahil, xtau pape, skrg wlwpn kurang tp da adela sket ilmu didade..
sumenye brubah..
stat dari aku kecik, masuk tadika sekarang da abes da diploma..
tnpe sedar ari ni, aku da nk masok alam pekerjaan... 
alam pekerjaan beb, yg lagi mencabar org kate..
yg t kite jmpe lagi byk ragam manusie...
cume, errkk.. alam perkahwinan lom agi laa..
huhu

idop aku da semakin berubah..
arap aku mampu hadapi perubahan demi perubahan dgn kematangan yg ade dlm diri..
wlwpn, kisah silam pedih cmne, kite mesti hadapi mse2 depani dgn sbeknye...
Let bygone, be bygone..
face today with full of spirit... yeah!~
caiyok pq!

alhamdulillah, aku bersyukur dgn perubahan ini Ya Allah..
aku bersyukur, biarlah aku tidak sesempurne, tidak bernasib bek dari org len,
ttapi, ade lg yg lg tidak bernasib bek dari aku..
ade hikmah disebalik sume yg trjadi...
insyaAllah~










p/s: pq, gudluck i nterview!! =) 

1 comment:

  1. dah dewase dah cik pq upenye....hee~
    and, good luck intebiu....(^^)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...